korg pa3x, pa900 ve pa600 cülere müjde....! | Trakya Müzik
  • Trakyamuzik.net link değişimi uygulanmıştır.. trakyamuzik.net anasayfaya bakınız.. isterseniz arayınız.. Dil için En allta sol da English (US) yazar 'tıklayın' açılan pencerede Türkçe var onada tıklayın.. tamamdır..
  • Trakya Müzik 17. yılındadır. Lütfen Bildiğiniz konu açanlara yardımcı olunuz.. saygılar.
Cool web Image

korg pa3x, pa900 ve pa600 cülere müjde....!

Murat Koç

Moderator
Moderator
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
1,108
Beğeniler
3
Puanları
38
Yaş
40
Konum
istanbul
#1
Merhaba arkadaşlar;

Uzun süredir uğraştığım çalışmamı kısa bir zaman sonra sizlerle paylaşacağım. Yaklaşık 3 aydır piyasadaki tüm 600-800 ve 3x setlerini silip yükleyerek ve tabiri caizse elekten geçirerek hazırladığım setimi bitirme aşamasındayım. Şimdi diyeceksiniz ki ne var bunda piyasada böyle bi dünya set var. Anlatayım arkadaşlar. Ben piysadaki tüm setlerin içinden en güzel sesleri ve en güzel ritimleri ayıklayarak oluşturdum bu setimi.Örneğin piyasada 100 tane 5-8 varsa güzel ve net olan 5 tanesini aldım çorba gibi karman çorman çıkan ritimlerin hiçbirini almadım. Yani bu seti ilk yüklediğinizde hangi ritmi açarsanız açın acaba dandik mi, vuruşları net ve düzgünmü diye bir çelişkiniz olmayacak. Ayrıyetten, tüm ritimleri ve performansları, düzenli bir şekil dizdim ve sts' lerini ritmin özelliğine göre tek tek ayarladım. Ses balanslarını tek tek tüm ritimlerde ve seslerde db metre yardımıyla eşitledim. Artık bir sesden diğerine geçince bocalama azalma çoğalma yok. Tüm ritimlerin balanslarını tek tek yaptım ve onları da seslerle dengeli bir biçimde editledim. İşimize yaramayan fazlalık tüm ritimleri ve sesleri listemden çıkarttım. Piyasadaki en net ve garanti set olacağına inanıyorum. Ben aylarca uğraştım, sizler uğraşmayacaksınız. Yükleyip direk programa yada düğüne çıkabileceğiniz, Net bir set geliyor. Son rütuşlarım kaldı onları da tamamlayıp yayınlayacağım. Hepinize hayırlı günler bol kazançlar dilerim.

Murat KOÇ


Seti bitirdim arkadaşlar indirin...

Linki görmek için izniniz yok Giriş yap veya üye ol.


Yeni link;

Linki görmek için izniniz yok Giriş yap veya üye ol.
 

Ekli dosyalar

Moderatör tarafında düzenlendi:

Murat Koç

Moderator
Moderator
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
1,108
Beğeniler
3
Puanları
38
Yaş
40
Konum
istanbul
#3
Cevap: korg pa3x, pa900 ve pa600 cülere müjde....!

Yok hocam ne ücreti.... Ben kendim o kadar sıkıntım çektim, kimse çekmesin diye yayınlıyacağım...
 
Katılım
20 Şub 2012
Mesajlar
536
Beğeniler
2
Puanları
18
Yaş
43
#4
Cevap: korg pa3x, pa900 ve pa600 cülere müjde....!

şimdiden teşekkürler merak ettim bekliyoruz
 
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
782
Beğeniler
2
Puanları
18
Yaş
29
Konum
BURSA
#5
Cevap: korg pa3x, pa900 ve pa600 cülere müjde....!

Murat hocam uğraşlarınız için çok teşekkür ederim yardımcı olacağımız bir konu varsa bizlerde burdayız bahsettiğiniz set gerçekten güzel bir taban set olursa bu set üstüne ritim yazarak geliştirebiliriz desteğim sizinle elimizden gelecek birşeyler varsa söyleyin ortak güzel bir set oluşturalım üzerine ritim yazalım ses yazalım güncel tutalım. Işe yaramaz setlere tonlarca para vermesin millet boşuna birlikte güzel şeyler yapabiliriz. Saygılar sevgiler
 

şirin

TM 2014 Demo Yarışması Birincisi
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
688
Beğeniler
0
Puanları
0
Konum
Elbistan
#6
Cevap: korg pa3x, pa900 ve pa600 cülere müjde....!

murat kardeşim gene bombayı patlattı sağlam bişeyler çıkacak belliki
 

f.a

Yeni Üye
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
28
Beğeniler
0
Puanları
0
Yaş
32
Konum
nevşehir
#7
Cevap: korg pa3x, pa900 ve pa600 cülere müjde....!

Merhaba arkadaşlar;

Uzun süredir uğraştığım çalışmamı kısa bir zaman sonra sizlerle paylaşacağım. Yaklaşık 3 aydır piyasadaki tüm 600-800 ve 3x setlerini silip yükleyerek ve tabiri caizse elekten geçirerek hazırladığım setimi bitirme aşamasındayım. Şimdi diyeceksiniz ki ne var bunda piyasada böyle bi dünya set var. Anlatayım arkadaşlar. Ben piysadaki tüm setlerin içinden en güzel sesleri ve en güzel ritimleri ayıklayarak oluşturdum bu setimi.Örneğin piyasada 100 tane 5-8 varsa güzel ve net olan 5 tanesini aldım çorba gibi karman çorman çıkan ritimlerin hiçbirini almadım. Yani bu seti ilk yüklediğinizde hangi ritmi açarsanız açın acaba dandik mi, vuruşları net ve düzgünmü diye bir çelişkiniz olmayacak. Ayrıyetten, tüm ritimleri ve performansları, düzenli bir şekil dizdim ve sts' lerini ritmin özelliğine göre tek tek ayarladım. Ses balanslarını tek tek tüm ritimlerde ve seslerde db metre yardımıyla eşitledim. Artık bir sesden diğerine geçince bocalama azalma çoğalma yok. Tüm ritimlerin balanslarını tek tek yaptım ve onları da seslerle dengeli bir biçimde editledim. İşimize yaramayan fazlalık tüm ritimleri ve sesleri listemden çıkarttım. Piyasadaki en net ve garanti set olacağına inanıyorum. Ben aylarca uğraştım, sizler uğraşmayacaksınız. Yükleyip direk programa yada düğüne çıkabileceğiniz, Net bir set geliyor. Son rütuşlarım kaldı onları da tamamlayıp yayınlayacağım. Hepinize hayırlı günler bol kazançlar dilerim.

Murat KOÇ
bu müjde değdi 600 için de olması ayrı bir müjde oldu. emeklerinize sağlık. Bakıyorum da ne güzel paylaşımcı ustalarımız var hala emeğinizin hakkı ödenmez gerçekten. heyecanla bekliyoruz:)
 
Katılım
2 Tem 2011
Mesajlar
119
Beğeniler
1
Puanları
18
Yaş
31
Konum
KÜTAHYA
#8
Cevap: korg pa3x, pa900 ve pa600 cülere müjde....!

çokkkkkkkkk tşk ederiz şimdiden şu anda CÜNEYT ERTAÇIN seti en düzenli ve güzel onu kullanıyorum ama bahsettiğiniz set eğer gerçekten güzelse bu setin üzerine uğraşıp devam edelim benim de eğer katkım olacak sa elimden geleni yaparım saygılarımla KÜTAHYADAN GÖKHAN PA600QT
 

Murat Koç

Moderator
Moderator
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
1,108
Beğeniler
3
Puanları
38
Yaş
40
Konum
istanbul
#9
Cevap: korg pa3x, pa900 ve pa600 cülere müjde....!

Murat hocam uğraşlarınız için çok teşekkür ederim yardımcı olacağımız bir konu varsa bizlerde burdayız bahsettiğiniz set gerçekten güzel bir taban set olursa bu set üstüne ritim yazarak geliştirebiliriz desteğim sizinle elimizden gelecek birşeyler varsa söyleyin ortak güzel bir set oluşturalım üzerine ritim yazalım ses yazalım güncel tutalım. Işe yaramaz setlere tonlarca para vermesin millet boşuna birlikte güzel şeyler yapabiliriz. Saygılar sevgiler
Hocam setin tabanı kuvvetli. Ben en beğendiğim ritim ve sesleri ekledim. Bu sete pa800 le başlamıştım, pa 600 le bitireceğim inşallah. Setin boyutu 80-85 mb gibi o sebeple 900 ve 3x kullananlar üstüne istediğini ekleyebilirler (tabi gerek duyarlar mı bilmem). Şu an sadece ritimlerin balansı ve sts atamaları kaldı, hatta her ritme uygun padlarıde tek tek atayıp kimsenin birseyle ugrasmasına gerek kalmayacak hale getireceğim. Yardım ön erin ve desteğin için çok teşekkür ederim. İşin en zoru bitti.. bundan sonrası hepimiz için kolay olacak...
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
5
Beğeniler
0
Puanları
0
#10
Cevap: korg pa3x, pa900 ve pa600 cülere müjde....!

eline emeğine sağlık kardeş pa 55 için güzel set varmıdır elinde ...
 

Murat Koç

Moderator
Moderator
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
1,108
Beğeniler
3
Puanları
38
Yaş
40
Konum
istanbul
#11
Cevap: korg pa3x, pa900 ve pa600 cülere müjde....!

murat kardeşim gene bombayı patlattı sağlam bişeyler çıkacak belliki
Teşekkürler Husnucum. Benim yaptığım karman çorman olan piyasa setlerini bi düzene sokup kullanilabilir hale getirmek. Asil tesekkuru. bu piyasa setlerinin samplelerini cekip ritimlerini yazan arkadaslara etmek gerekir... ilgin ve desteğin için çok teşekkürler....
 
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
782
Beğeniler
2
Puanları
18
Yaş
29
Konum
BURSA
#12
Cevap: korg pa3x, pa900 ve pa600 cülere müjde....!

hocam setin tabanı kuvvetli. Ben en beğendiğim ritim ve sesleri ekledim. Bu sete pa800 le başlamıştım, pa 600 le bitireceğim inşallah. Setin boyutu 80-85 mb gibi o sebeple 900 ve 3x kullananlar üstüne istediğini ekleyebilirler (tabi gerek duyarlar mı bilmem). şu an sadece ritimlerin balansı ve sts atamaları kaldı, hatta her ritme uygun padlarıde tek tek atayıp kimsenin birseyle ugrasmasına gerek kalmayacak hale getireceğim. Yardım ön erin ve desteğin için çok teşekkür ederim. Işin en zoru bitti.. Bundan sonrası hepimiz için kolay olacak...
ellerine sağlık bende böyle taban bir set oluşturup ortak geliştirme taraftarıydım ancak vakit bulamadığımdan umduğum taban seti oluşturamadım. Inşallah senin setin üstüne ritim ses ler yazıp sürekli elbirliğiyle yeni ve sürekli güncel bir set yaparız. En önemli nokta setin tabanı sağlam olmasıydı sende onu başarmışsın anlaşılan inşallah bundan sonra set yükle kaldır derdi olmasın kimsede herkes bişeler katıp ( mb ı yükseltecek sound drum kit sample hariç ) ritim yazıp ses editleyip ekleyip güncellerse mükemmel bir set olur. Bende yayınladığım seti bırakıp senin setin üstünde çalışmalara başlarım. Saygılar sevgiler.
 

Murat Koç

Moderator
Moderator
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
1,108
Beğeniler
3
Puanları
38
Yaş
40
Konum
istanbul
#13
Cevap: korg pa3x, pa900 ve pa600 cülere müjde....!

çokkkkkkkkk tşk ederiz şimdiden şu anda CÜNEYT ERTAÇIN seti en düzenli ve güzel onu kullanıyorum ama bahsettiğiniz set eğer gerçekten güzelse bu setin üzerine uğraşıp devam edelim benim de eğer katkım olacak sa elimden geleni yaparım saygılarımla KÜTAHYADAN GÖKHAN PA600QT
ilgin için tesekkurler Gökhan kardesim. Dediğim gibi bu seti taban yapıp üstune yürüyebiliriz....
 

şirin

TM 2014 Demo Yarışması Birincisi
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
688
Beğeniler
0
Puanları
0
Konum
Elbistan
#14
Cevap: korg pa3x, pa900 ve pa600 cülere müjde....!

sağlam tabanlı setleri geniş zamanda sana ulaştırayım muratcığım manyak şeyler varda zamanım olsa bende başlayacam sen iyi aradan çıkarttın ama merak ettim seti şimdi.
 
Katılım
12 Nis 2010
Mesajlar
23
Beğeniler
0
Puanları
0
Yaş
48
#15
Cevap: korg pa3x, pa900 ve pa600 cülere müjde....!

haydi be kardeşim.yalnız bir kaç önerim olacak.şöyle şıkır şıkır 9/8,ayrıca tek tuşa basınca meyan atan saksafon,keman ve klarnet düğün için olanlardan eklersen tadından yenmez.şimdiden tşk.ederiz
 
Katılım
25 Şub 2010
Mesajlar
585
Beğeniler
0
Puanları
16
Yaş
50
#16
Cevap: korg pa3x, pa900 ve pa600 cülere müjde....!

Emeklerine sağlık Murat, hayırlısı olsun. Merakla bekliyoruz..
 
Katılım
21 Ocak 2007
Mesajlar
562
Beğeniler
0
Puanları
0
Konum
İZMİR- KARABAĞLAR
#18
Cevap: korg pa3x, pa900 ve pa600 cülere müjde....!

murat kardeş bir sorum olacak sana ben pa800 64 mb kullanıyorum bu sözünü ettiğin seti kendi pa800 e yükleyebilecekmiyim rem meselesi yani 64 mb emeklerin için teşekkürler saygılar tahmini zen zaman biter set
 

Murat Koç

Moderator
Moderator
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
1,108
Beğeniler
3
Puanları
38
Yaş
40
Konum
istanbul
#19
Cevap: korg pa3x, pa900 ve pa600 cülere müjde....!

murat kardeş bir sorum olacak sana ben pa800 64 mb kullanıyorum bu sözünü ettiğin seti kendi pa800 e yükleyebilecekmiyim rem meselesi yani 64 mb emeklerin için teşekkürler saygılar tahmini zen zaman biter set
Sevgili arkadaşım seti pa 600 de yapıyorum, şu an boyutu 80-85 mb gibi. 64mb olmayacaktır. Ama tamamen bitince 64 mb a uyarlamaya çalışırım bazı loop ve sampleleri silerek. Yalnız 600 setlerini 800 okuyabilir mi bilmiyorum. Bilen arkadaşlar yardımcı olabilir mi?
 
Katılım
20 Şub 2012
Mesajlar
536
Beğeniler
2
Puanları
18
Yaş
43
#20
Cevap: korg pa3x, pa900 ve pa600 cülere müjde....!

Sevgili arkadaşım seti pa 600 de yapıyorum, şu an boyutu 80-85 mb gibi. 64mb olmayacaktır. Ama tamamen bitince 64 mb a uyarlamaya çalışırım bazı loop ve sampleleri silerek. Yalnız 600 setlerini 800 okuyabilir mi bilmiyorum. Bilen arkadaşlar yardımcı olabilir mi?
600 setini tabi bütün pa serileri okur yanlız tr10 yani ce üstünde gelen setten bir alıntı yoksa setin içinde biliyorsunuz o kilitli bir set diyelim ki var içinde diğer pa serileri seti yine okur sadece kilitli setten aldığınız ses ve ritimleri okumaz