Pa 80 acill yardım | Trakya Müzik
  • Trakyamuzik.net link değişimi uygulanmıştır.. trakyamuzik.net anasayfaya bakınız.. isterseniz arayınız.. Dil için En allta sol da English (US) yazar 'tıklayın' açılan pencerede Türkçe var onada tıklayın.. tamamdır..
  • Trakya Müzik 17. yılındadır. Lütfen Bildiğiniz konu açanlara yardımcı olunuz.. saygılar.
Cool web Image

Pa 80 acill yardım

Katılım
19 Ocak 2017
Mesajlar
47
Beğeniler
0
Puanları
6
#1
Ustalarım ben dün akşam orgla uğraşırken ritimler değişti ritimlerdeki sesler değişti bazısı yanlış çalıyo saz klarnet çalıyo gibi ritimleri hd ye getirdiğimde sadece user 3de ritimler var diğerleri boş ve yabancı ritmler ses bölümündeki seslerde hep değişmiş ne yapabilirim hani desemki ritimler işimi görür hiç düzgün halay ritmi yok bilgisi olan varsa lütfen yardım etsin
Şimdiden tşk
 
Katılım
10 Kas 2004
Mesajlar
2,604
Beğeniler
37
Puanları
48
Yaş
48
Konum
İstanbul
#2
Ya kartı sildiniz yada kartınıza özgü seti kısmi sildiniz veya kartınıza uyumlu olmayan bir seti orgunuza yükleyerek abuk subuk sesler almaya başladınız. Bunu için önce kartınıza uyumlu setinizi orga yükleyiniz sonra HD de ki 123!, - 456' - 789! No lu klasörlere kartınıza uyumlu 3 tane değişik sey ayarlayıp her birini bir klasöre kopyala diyerek atınız hala org düzelmez ise son çare kartınızı da formatlayıp yeniden BACKUP yükleyiniz düzelecektir. Kolay gelsin. Saygılarımla,
 
Katılım
19 Ocak 2017
Mesajlar
47
Beğeniler
0
Puanları
6
#3
Ya kartı sildiniz yada kartınıza özgü seti kısmi sildiniz veya kartınıza uyumlu olmayan bir seti orgunuza yükleyerek abuk subuk sesler almaya başladınız. Bunu için önce kartınıza uyumlu setinizi orga yükleyiniz sonra HD de ki 123!, - 456' - 789! No lu klasörlere kartınıza uyumlu 3 tane değişik sey ayarlayıp her birini bir klasöre kopyala diyerek atınız hala org düzelmez ise son çare kartınızı da formatlayıp yeniden BACKUP yükleyiniz düzelecektir. Kolay gelsin. Saygılarımla,
Cvp için tşk ilk önce orgumda harddisk yok flaş kartın içindeki ritimlerde cevo yazıyor genelde yeni aldığım için fazla bilgim yok bu orgda mesela bişey çalarken kartı çıkardığımda ses çalmıyor ritim bozuluyor ben kurcalamadan önce ses bölümü güzel bi şekilde hazırlanmıştı şimdi bambaşka oldu hadi o önemli değilde ritimler çok az
 
Katılım
10 Kas 2004
Mesajlar
2,604
Beğeniler
37
Puanları
48
Yaş
48
Konum
İstanbul
#4
:) Gerçekten bir ömürsünüz :) Kartı çıkarırsanız elbet te sesler de bozulur rtimler de kısmi çalışır. Çünkü orga yüklenmiş olan set Kart destekli çalışan bir set tir. HD Rtimleri boştur dediğiniz için ben HD ye set atın yazdım.

Lütfen sonuna kadar kullandığınız her dakika mutlaka KARTINIZ ORGA TAKILI OLSUN umarım sorununuzu anladınız...
 
Katılım
19 Ocak 2017
Mesajlar
47
Beğeniler
0
Puanları
6
#5
:) Gerçekten bir ömürsünüz :) Kartı çıkarırsanız elbet te sesler de bozulur rtimler de kısmi çalışır. Çünkü orga yüklenmiş olan set Kart destekli çalışan bir set tir. HD Rtimleri boştur dediğiniz için ben HD ye set atın yazdım.

Lütfen sonuna kadar kullandığınız her dakika mutlaka KARTINIZ ORGA TAKILI OLSUN umarım sorununuzu anladınız...
Hocam o konuyu anladım onda sıkıntı yok user1 user2 user3 de onceden ritimler vardı şimdi yok kart takılı üstünde ses bölümü komple değişti birde misal misket ritmini açınca elektro yerine saçma sapan sesler gelmiş sıkıntım bu yani