Çözüldü Pa 80 set yardımı (Acil)

Herkese iyi günler dilerim. Pa80 De acil bi set sorunum var bende şuan boş kart ve disketler var 2 haftadır set yükleyip siliyorum hiç daha şöyle 2.4 leri ritimleri ve sesleri güzel bir set bulamadım eğer bildiginiz kaliteli sesleri ve ritimleri güzel bir set tavsiyenız varsa yardımcı olursanız çok sevinirim . Şimdiden teşekkürler
 

Yorumlar

Set 4/4 lük yoktur.. sen beğendiğini set olarak paylaşıyorsun ama ben set olarak beğenmiyorum (misal) org un doğasında var :) siz bilirseniz set yapmayı tadından yenmez :) saygılar..
 
Saygılar hocam. Mesela türker kartı denedim ritimleri güzeldi ama sesleri bozuktu. Yani kimi setin sesi güzel ritimler kötü. Piyasada böyle karma kartlar var ama onlar da iyimi kötümu bır bilgim yok açıkçası.
 
Ücretsiz setler yani piyasada paylaşılan setlerin hepsi aşağı yukarı aynı. Para ile satılanlardan da çok şey bekleme. Sebebi 16 mb karta sığacak sample ne olabilir ki. En küçük boyuta düşürülerek yükleniyor. Tabi ki böyle olunca olabilecek kalite de o kadar oluyor. Sayın admin kısaca özetlemiş ve gerçek bu. Açılan konuları incelediğinde hep aynı sıkıntıları göreceksiniz. Yörenize uygun bir set yükleyip kendinizi geliştirmeye bakın. Saygılar
 
ilko levo yu tavsiye edebilirim 2/4 falan istersen güzel ritimler var içinde kullanmak istersen eğer senin için yüklediğim linki bırakayım :Ilko___Levo_16_Mb_Kart.rar aktif olarak kullanmaktayım ve memnunum içinde crd ve set dosyası vardır hayırlı çalışmalar
 
porno porno porno hd sincan escort erzurum escort

Son konular

Top