2/4

  1. P

    Korg 2/4 ritimi 6/8 e çevirme

    Merhaba arkadaşlar bu videoda 2/4 ritimlerinizi nasıl 6/8 e çevirirsiniz onu anlatmaya çalıştım umarım işinize yarar
  2. Ali Nalbant

    Sekorg sound style paket

    Herkese Selamlar Sizler için En iyisini Hazırlamaya Çalıştık Tüm Kitler 0 dan Dizilip Bütün Ritimler 0 dan Yazıldı Kesinlikle Alıntı Sağdan soldan toplama yoktur 30 adet şarkı ritimi 2/4 6/8 7/8 9/8 5/8 slow Tüm ve Yöresel Ritimler 0 dan yazılmıştır. Kullanıcı Sayısı 20 kişiyi bulduğu...
  3. H

    :) Düğünde Kendi Kullandığım Pa600 Setim Alın Hayrını Görün..

    Bağlama Çalanlar İçin Yani Pa600 Sadece Ritim İçin Kullananlar İçin Kendi Topladığım Setimi Yarın Paylaşacağım Alın Hayrını Görün :) Çok Memnun Kalacağınız Bir Set Her Yöre Var Sağlam 2/4, Vahde, 5/8, Aksak 2/4, Halaylar, Teke Yöresi Ve Bir Çok Ritim Şuan Kendi Klavyemde de Bu Set Yüklü...
  4. K

    Halay Hk.

    Arkadaşlar Korg Pa 3 X İçin Fabrika Durum Kitleriyle yazılmış 2/4 Halay Ritmi varmı? Yardımcı olup paylaşım Yaparmısınız? Selamlar.
  5. Mürhen

    !!!Roland EA7 2/4 MRH demo!!!

    Roland Ea7 ritim çalışmaları devam ediyor.İleride cihazla ilgili gelişmeler olacak.Yeni yazdığım ritmin 4 varyasyonunun demosudur.Ritimler bittiğinde paylaşılacaktır.yorumlarınız önemlidir.iyi dinlemeler... https://soundcloud.com/user-450963697/2-4-oyun-mrh
  6. K

    ketron sx 3000 tr

    Arkadaşlar slm org alacağım pa 80 kullandm sattım ketron sx mi yoksa KORG pa x1 mi sizin tavsiyeniz alabilir miyim ketron x1 i de kullandm ilk orgumdu ketron sx te 2/4 lerde vs efektler varmı tavsiyeniz nedir saygılarımla
  7. R

    Pa 900 Set Hakkında

    S.a. Yeni bi Pa 900 Set Yapıyorum Setin Şuanda %60 ı bitti introlu ritimler slowlar 2/4 ler vahdeler taksimler padler hazır sizin istekleriniz varsa bu konu altında şu seste olursa iyi olr dediğiniz varsa ekleyelim .. Saygılar
  8. Mürhen

    !!!Roland EA7 MRH 5 Ritim paketi yayınlandı!!!

    Riim paketi içeriği; 1-Damat Halayı MRH 2-Vahde MRH 3-9/8 Oynak MRH 4-Bir Fırtına Tuttu Bizi MRH 5-Erik Dalı 2/4 MRH Paketi indirebileceğiniz link aşağıdadır.iyi çalışmalar... Roland Türkiye- MRH Ritim Paketi-5
  9. E

    pa600 set yardim

    Ya arkadaş lar söyle güzel 2/4 çifte tellileri vs olan düzgünlük bı seti olan yokmu nerdeyse çoğu setlere baktım hep bir biriyle aynı güzel sağlam güzel bı seti olan yardımcı olsa...Saygılar
  10. P

    kork pa80 karedeniz yöre ait set yardım

    selam alykm üstadlar ben samsunluym bizim bu yörelere ait güzel set olan varmıdır elinde hangi seti tavsiye edersiniz sesler ve ritimleri güzel olan ve yeni olan bir set varmıdır elektro sesleri 2/4 ritimler 9(8 ritimler sağlam olan bir set saygılarr .. ?
  11. C

    oyun havası ritim flp+kit demolu yeni

    naçizane 2/4 lük ritim https://www.youtube.com/watch?v=JssYUJcFHeQ JssYUJcFHeQ
  12. Z

    Roland EA-7 Set Yardım

    Merhaba arkadaslar. Roland tutkunu olarak EA-7 almayi dusunuyorum ancak set konusunda karar veremedim. Dinledigim set demolarinda kararsiz kaldim, tum ses ve ritimleri dinleme sansim yok suan. Kullanim alanim genelde doğu dügünleri ve ankara havalaridir. Zurnasiyla elektrosu ile 2/4 ankara ve...
  13. A

    Emo Usb Pad sorunu A2000

    Arkadaşlar emo usb içersinde bulunan padlerin bazıları özellikle Murat Koç kaşık 2/4 olan transpoze yapıldığında saçmalıyor çözümünü bilen varmı yardımcı olursa sevinirim. Teşekkürler.
  14. uğur demirel

    Pa800 rumeli ritmi istek !!!

    Arkadaslar elınızde rumeli 2/4 ve rumeli 7/8 ritmi olan varmı bu korg ix300 dekı ekrem gültekin ritmleri bı arkadasta var ama pa4x klavyesinde vr ben kullanamıyorum
  15. E

    pa600 yeni 2/4 leri saglam olan set yokmu paylassaniz

    Birde hangi siteye baksam hep roman setler var yenilik olan yokmu düğüncü 2017 ye özel set yapan ustalar setle uğraşanlar paylassalar ... Bizlerde yararlansak sayenizde dua etsek herşey paramı oldu bu dünyada...Belki bir ilginen güzel insan çıkar ... Saygılar
  16. bosnak54

    Düğün Seti Arıyorum!!

    Arkadaşlar başlıkta da belirttiğim gibi güzel bir düğün seti arıyorum özellikle 2/4 lerin şöyle güzel zilli olduğu,elektroların güzel olduğu ve güzel keman seslerinin olduğu bir set paylaşabilir misiniz?
  17. E

    pa600 dügun için farkli 2/4 leri iyi olan set varsa paylasa bilirlisiniz

    Yardiminizi bekliyorum site hep indirdiyim setler bir biriyle ayni...
  18. Mürhen

    Roland EA7 Shape Of My Heart

    Roland EA7 ile STİNG'in meşhur şarkısı Shape Of My Heart'ı çaldım.Bu çalışmayı yaparken yeni özellikler keşfettim.Assignable Switch 1 Fill Half bar özelliğini atadım.Bu özellik sayesinde 4/4lük mezurda yazılmış bir ritmi çalarken fill atakları kullandığımızda 4/4 lük yerine 2/4 lük yarı birim...
  19. C

    Beyler 2/4 lük güzel ritimler lazım varmı olan?

    ARKADAŞLAR MALUM YAZ GELİYOR DÜĞÜNLER YAKLAŞTI... BANA 2/4 ZİLLİ BASS'LARI İYİ VURAN RİTİMLER LAZIM COGU 2/4 LÜKLER TIRT.. varmı elinde güzel 2/4lük ritimler olan? bu arada bu setim'de güzel sesler var indirmek isteyenler indirebilir...
  20. Betmen35

    oyun havaları repertuarı lazım

    selam arkadaşlar öncelikle bana düğün için oyun havaları repertuarı lazım mesela 9/8,ankara havası,halay,oryantal,2/4 bunların hepsinden 20 şer tane olsa yeter.bu konuda sizlerden yardımlarınızı bekliyorum..
Top