edit

  1. S

    M361 - Problems with USER Styles

    Dear comrades, I have the M361 and problems with it! I never can submit a style in the empty 10 user location! I have Software Pootute, associated with the keyboard, reading styles in - Edit style / .mid format, but - when you reach the last menu, throws a message that can not read the file...
  2. M

    Acil Yardim !!!

    Selamlar Arkadaslar Acil yardim ...Arkadaslar Pa 3 icin Baju Mega Seti aldim ama kesinlikle Rekorttan girip ritimleri kendime göre ayarliyamiyorum ne zaman record/edit cuurrent stylebassam iceri girmeme müsade vermiyor.nasil yapabilirim kilit mi var acaba ?varsa nasil nereden cöze bilirim ?
  3. KARABULUT

    Arkadaşlar Yardım edermisiniz.Korg Pa800 Yüklenen Ritmin kitlerini nasıl görebilirim.

    Arkadaslar Konuyu buraya açtım sayın admin kusura bakma...Başka yerlerde yazıyordu ama tam olarak anlayamadım...Korg pa800 ü yeni aldım.Ben soruma geçeyim hemen. Pa800 de başka setten bir ritim aldım diyelim ve bu yüklediğim ritimin kitlerini nasıl görebilirim...Şimdi ritmi yükledikten...
  4. Mürhen

    !!!Roland EA7 Update 2.00 Yenilikler!!!

    1-Global 3.sayfaya part level ve style mixer balanslar için Reset Style Volume eklenmiş. 2-Pad setting bölümüne eklenen ending stop özelliği ile artık ritmi durdurduğumuzda ritimle birlikte padlarda duruyor.Bu işlem prhase atamaları için geçerli.Tone olarak yapılan atamalarda geçerli değil...
  5. cemal32

    PA 600QT hafizasi

    Degerli dostlar, sizlerin tarifi dogrultusunda,PA 600 QT orgumun Sound Edit >Menu >User pcm Samples tuslarina basarak bir sayfaya ulastim.Burada yazilanlar aynen soyle. SAMPLES 1774 DRUM SAMPLES 1093 MULTI SAMPLES 70 AVAILABLE MEMORY 7.69 KB Acaba Available Memory 7.69 kb yazan...
  6. K

    triton le yardım scala ve ses edit

    arkadaşlar epey zamandır triton le kullanmıyorum. aleti unutmuşum. bilen arkadaşlrdan ricam olacak. koma nasıl veriyorduk mi-si. tranzpoze edince kaymaması için hangi yolu izlemem gerekli. ses edit ile ilgili küçük bilgi alabilirmiyim. saygılar..........................
  7. K

    Ritim edit

    Arkadaslar daha 2 gun oldu bk5 or aldim ritim editlemeyi nasil yapiyoruz ritim icindeki acc leri kismak istiyorum nasil yapacagim. Ritmin drum kitlerini acc lerine nasil mudahale edbilirim
  8. emreyusuf55

    Set editleme yardım

    selam pa600 kullanıcıları kendi kullandıgım setim var mb si yüksek oldugu için sete roman sow ları atamıyorum bana diger setlerden 5,6 roman sow ları edit yapabilecek arkadas lazım kendisine setleri göndersem yapabilirmi yapabilecek arkadas varsa şimdiden tskler yaparım diyen olursa setleri...
  9. D

    edit yada kayıt-etme ses-ritim dzltme yardım

    merhaba değerli bilgilendirenler öncelikle :yardımsever ve yararlı toplum desteği sunduğununuz için önce kendim snr toplum adına çok teşekkür ederim... . güzel bir müzik kulağım var müzik hastasıyım...
  10. EMRE_53

    Yamaha emo edit

    İşte link arkadaşlar degisik bir video https://youtu.be/K8NkndXLdCQ buda bir başka ritim https://youtu.be/djCs01W3Fn0 Buda başka 1 video https://youtu.be/iHShRPtEFbE
  11. VolkanB

    @Dante TR Kullanım İpuçları

    @Ritim temposunu normalde global menüsünden style&song bölümüne girerek kilitleyebiliyoruz. Peki ritmin temposunu ne zaman kilitleme / kilidi kaldırma ihtiyacı duyuyoruz? Ritim değiştirirken. Ritim bankalarına, yani ritmi tıklayıp değiştireceğimiz bölüme girdiğimiz zaman ekranın altında yazan...
  12. T

    TaKSİM VE pAD

    merhabalar, Taksim solo ya da pad yukleme yapabileceğim set arıyorum. Benim pa 300 tr de sound edit sound yaptıktan sonra record ile sample secenegine ulasamıyorum..:confused:
  13. S

    Pa600 soru

    Selağmun aleyküm arkadaşlar ben yeni pa600 aldım birşey sormak istiyprum Saund edit deki sesleri setdeki ses sayfalarına atma imkanımız varmı
  14. F

    Tutam yar elınden tutam-ferah tekbılek

    http://www.youtube.com/watch?v=prmjUjl0FPY Selam arkadaslar Bu kayiti Amatörce Cool-Edit programi ile evde kendim hazirladim.. Saygilar....
  15. W

    Pa 800 ritim yazma

    Selam arkadaşlar, Benim sorum şu: Korg Pa800'de ritim ya da pad yazmaya çalışıyorum. Fakat kaydettikten sonra ses çok az çıkıyor. Kanalın kendi potansını 127 yapsam da, expression'u maksimum yapsam da, event edit'ten tek tek sesleri 127 yapsamda sonuç alamıyorum. Bunun başka bir yöntemi var mı...
  16. C

    pa800 bir soru yardım lütfen

    slm arkadaşlar pa800 hakkında birşey soracağım... drum kitdeki sesleri teker teker kanal kanal edit ayarı varmıı? örneğin ritimdeki kick i sesini alkış sesine çevirebiliyoruzmu kick yerine alkış sesi çıkacak böyle bir ayar varmı yoksa kick yazıldıysa ritim öyle kalıyormu? şimdiden teşekkürler.
  17. Y

    or 700 de haporle patlamasını alabilirsini

    mixıng consele gir eA edit sonra { eA 1 EKSİ 7 } { EA2 ARTI 6 } { EA3 0 EA4 EKSİ 1} { EA5 0 } STORE KAYIT[
  18. pyst79

    Korg pa3x harbi gündem yaylılar edit 2

    slm herkese arkadaşlar korg pa3x de yeni yaptığım gündem yaylılar edit 2 :) Playing: KORG PA3X HARBİ GÜNDEM YAYLILAR BARIŞ SOUND.MP3 - picosong
  19. pyst79

    Korg pa3x gündem yaylılar yeni edit

    Korg pa3x yeni gündem yaylı deneme :) Playing: KORG PA3X GÜNDEM YAYLILAR BARIŞ.MP3 - picosong https://www.facebook.com/profile.php?id=100011324543769
  20. CHL

    A3000 REG.Seslere isim vermek ve isim bilgisi....

    OK isaretiyle gosterdigim + ve - tuslarina ayni anda basarak Register icindeki seslere isim verebilir ve Registerdaki sesler hakkinda en ince detaya kadar bilgi alabilirsiniz... (info=Bilgi---Edit+Name=isim verme) bircok seri kullanicisinin isine yarayacagini umit ediyorum....
porno porno porno hd sincan escort erzurum escort
Top