ferdesu

  1. T

    Nota Paylaşımı

    Foruma yeni üye oldum. Emeği geçen herkese teşekkür ederim. Forumu geriye dönük incelediğimde bir çok paylaşım yapıldığını fakat yine bir çoğunun eski tarihlerde olduğu için silindiğini gördüm. Nota bulmak özellikle yeni başlayanlar için bir sorun. Türk sanat müziği ve Halk müziği notalarını Trt...
  2. Berkcik

    Şu An Forumumuzda 3476

    Şu An Forumumuzda: 3476 (541 Kayıtlı Ve 2935 Misafir Bulunmaktadır.) Online Rekorumuz: 4.179 Üye İle 1 gün önce Tarihinde Saat 13:17 Gerçekleşmiştir. Berkcik*, 06vedat, 1can, 20ay308, @dewran@, aaaaaa0303, aaaaaaaa, ab959, abdullahcelik, abidin02, abtmusic, adadan12, ADEL, adlpala, Admin+...
  3. Berkcik

    Şu An Forumumuzda: 3345

    Şu An Forumumuzda: 3345 (499 Kayıtlı Ve 2846 Misafir Bulunmaktadır.) Online Rekorumuz: 4.174 Üye İle 1 hafta önce Tarihinde Saat 11:40 Gerçekleşmiştir. Berkcik*, 20ay308, 48040, @@@@@, @kın, abidin02, abtmusic, adadan12, ADEL, Admin+, Afatsumdmr, ahmet19, ahmetg, ahmex, AK1N, akasha...
  4. Berkcik

    ''Forum'da Neler Oluyor?''03.01.2014

    Şu An Forumumuzda: 3595 (513 Kayıtlı Ve 3082 Misafir Bulunmaktadır.) Online Rekorumuz: 4.174 Üye İle 1 hafta önce Tarihinde Saat 11:40 Gerçekleşmiştir. Berkcik*, 17 sene, 20ay308, 52atillaaa, ab959, abdus, abrek45, abtmusic, adadan12, adali54, adam_gibi, ADEL, Admin+, ahmet19...
  5. ZAFER 1983

    Işte TRAKYA MÜZİK ve yeni rekor

    yaklaşık 2 3 gündür sitede aşırı yoğunluk var arkadaşlar,1 dakika aralıklarla sürekli en fazla aynı anda üye sayısıyla trakya müzik yine rekor kırdı.şu an trakya müzik sitesinde 3.848 üye aynı anda onlıne ilginize teşekkürler Şu An Forumumuzda: 3848 (518 Kayıtlı Ve 3330 Misafir...
  6. AdmiN

    Ferdesu için... Bir şeyler yaz..

    geçtiğimiz haftadan beri hastanede sağlık sorunuyla mücadele eden büyüğümüz ablamız ve sitemizin katılım devii filiz hanım için herkez birşeyler yazabilirmi.. umarım ilk girdiğinde bu konu ona moral olacaktır.. ilk ben : özledik aramıza dönn :)
  7. B

    bravo bu saatte :)

    649 (170 Kayıtlı Ve 479 Misafir Bulunmaktadır.) ' Kimler aktif' (Online) göster Online Rekorumuz: 1.534 Üye İle 02-28-2012 Tarihinde Saat 08:03 PM Gerçekleşmiştir. BOLDOR, Admin, ahemede, ahmet, ahmetg, ahmetkokur, akor, akvaryum, albayrak66, alikal, anka45, babalita, bariton21, Baro73...
  8. ferdesu

    evde çalıp söyledim ferdesu JE REVE SOUVENT

    JE REVE SOUVENT D'UNE FEMME şarkısını evde canlı kayıt çalıp söyledim.orjinalinden biraz değişik vede hızlı oldu:Dumarım beğenirsiniz.:)
  9. İlker

    Pervane Zuhal Olcay Altyapısı Lazım Acilll...!

    Arkadaşlar özellikle ferdesu elinde bu altyapı olan varsa paylaşabilirse çok memnun olurum.Bu akşam düğünde gelin bu şarkıyı söyleyecekmiş de... :)
  10. ferdesu

    ferdesu canlı ses kayıt

    ses düzeni patlak bozuk.idare edin.:D:D
  11. ugurtheorca

    i just called to say i love you - pa500tr demo

    Yoldan geldim, deli gibi yorgunum. Ama muzik aski:) hucum kayit denedim. Daha demomu dinleyemeden sizlerle paylasiyorum:) ferdesu hanima yardimi icin de tesekkurler ayrica.. Hatalar affola Zippyshare.com - I just called to say i love you.mp3
  12. G

    gelevera deresi

    Ferdesu nun sunmus oldugu altyapiyi sabah sabah hemen isleme aldim bakalim bu kendi siveme göre nasil olmus :) Zippyshare.com - gelevera deresi.mp3
  13. ChordSolo

    Sitemize Dadanan 2 Zevat Hakkında Bilgilendirme...

    Değerli Trakya Müzik Üyeleri; Maalesef birkaç gündür sitemize seviyesiz,terbiyesiz insanlar tarafından çeşitli başlıklar altında mesajla tacizler oluyor. Bu işi yapan insanların adap ve terbiye ile uzaktan yakından ilgisi olmadığı ortadadır... Özellikle md paylaşımları bölümünde, eskiden...
  14. N

    ferdesu hanım ve öbür midiyle(altyapı) uğraşan arkaşdaşlardan yardım bekliyorum

    arkadaşalar 23 nisanda kızımın bi gösterisi var birde şarkı okuyacak .şarkının linki aşağıda. arkadaşlar bu şarkıdan vocali ayırmaya çalıştım ama yapamadım yani son çare siz aklıma geldiniz yoksa hani uğraşmadan istemek gibi bişey yapmam . şimdi bu parçanın altyapısı veya vocali ayrılmış...
  15. xcinox96

    Kapalı TrakyaMüzik :)))):)))):))))Herkez Okusun Banlamayın

    herkeze merhaba herkez tanır beni kısaca geçim üyeliklere ve sorna söze AMA SAKIN BANLAMAYIN ARİF ABİ,ZAFER ABİ HERKEZ OKUSUN LÜTFEN banlamayın herkez okusun xcinox96,,ali_96,,ali_24,,piyanist cenk,,,piyanist tolga,,premier,,,tolga54,,,dahada var sayamıyorum...ilk önce bu siteyi girmiştim...
  16. sensin sen

    Orhan Ölmez - Su Misali Notası Lazım..Elinde Olan Varsa Paylaşabilirmi...

    arkadaşlar Orhan Ölmez - Su Misali şarkı notası elinde olan varsa paylaşabilirmi..ferdesu hanım sizde varmı..şimdiden teşekkürler..;)
  17. K

    Böyle bir site yönetim şekli olmaz

    Görüyorsunuzki SİTE YÖNETİCİSİ sınıf ayrımı yapmaktadır, modern ileri görüşlü müzisyenler...... isterseniz dünyanın en iyi en kaliteli müzisyeni olsun HAKİKAT BİRDİR DEĞİŞMEZ.... bende site yöneticiliği yaptım siteler kurdum ama asla tek taraflı değerlendirmedim konuları, sizi kınıyorum... ve...
  18. sensin sen

    Ferdesu hanımın dikkatine....................................

    ferdesu hanım merhaba bana vermiş oldunuz götür beni gittiğin yere notası bir türlü olmuyor.yani müzikle hiç alakası yok..hiçde götür beni gittiğin yere değil..bizzat siz bakarmısınız..diğer kardeşlerimde baksın..
  19. CEVAT ÖZMEN

    Ferdesu dikkatine

    Mutlu sağlıklı ve iyi yaşa abla kardeşim
  20. haberci_arif

    İyiki Doğdun Ferdesu...

    O biiiiiiiiiiiiiiiiirrrr.... Yöneticiiiiiii,O biiiiiiiiiiiiiiirrr... hanımefendi, O biiiiiiiiiiirrrr...Paylaşım ve yardım severlik timsali...O biiiiiiiiiiiiirrr.... başka söyleyecek söz yok :)O bir,ki,üç,dört Filiiiiiiiiizzzz(Namı değer,Ferdesu) :) Hocam valla şu...
Top