videolu

  1. A

    TR11 KART set yukleme

    ustadlarim oncelikle emekleriniz icin cok tesekkkur ederim. ben bu pa900 bas belasini aldim ama set sikintim var set olayinda cok kazik yedim sag olsunlar. tr11 kart seti icin siteye girdim ama yanilmiyorsam sadece orada 7_8_9_11 versiyoonlari var bunlarin 1_2_3_4_5 falan yokmu? varsa bunlari...
  2. ebuzer52

    Pa900 Hard Format Atma ve OS güncelleme

    Gerek Hard Format Atma gerekse Os yükseltme işlemini bilmeyenler veya yeni baslayanlar icin videolu anlatim https://youtu.be/1FtM7LtjW2U 1FtM7LtjW2U
  3. Betmen35

    Cubaseden klavyeme yeni sesler yüklemek istiyorum

    selam arkadaşlar ben klavyeme yeni sesler eklemek istiyorum kaliteli sesler cubase'teki sanal enstürümanların sesleri var onları ekmek istiyorum bunları nasıl yazıp ekliyoruz bir bileniniz varsa açıklayabilirmi lütfen ? veya videolu olarak varmı bunların bir metodu
  4. Betmen35

    org dersi videoları bulamadım

    Arkadaşlar internette adam gibi böle a'dan z'ye orgu öğretecek videolu dersler yokmu ben baktım hep piyano dersleri var gerçi piyano ile org çalmak aynı sanırsam org dersi için doğru düzgün videolu dersler bulamadım sizin bildikleriniz varsa bana bu konuda yardımcı olabilirmisiniz buraya...
  5. B

    Bk5 Çalışıyor ama Ses Çıkmıyor (Videolu)

    Herkese merhaba benim bk5 klavyemde durup duruken bir sorun oluştu sorunu anlattığım 1 dk lık bir video çektim, yardımcı olursanız çok teşekkür ederim. https://youtu.be/m5IfVV8FXlQ
  6. alingirikk

    Ses ve ritim çekme yardım lütfen ?

    s.a. hocalarım elimde bulunan güzel bir seti düzenledikten sonra paylaşacam zaten ama sorun şurda ben bu sete başka bir setten kodlarla ritm ve ses çekmek istiyorum bunun resimli yada videolu anlatımı bilen varsa yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler...
  7. alingirikk

    pa3x ritm ve ses yardım lütfen

    s.a. hocalarım doruk usb kırık set buldum düzenledikten sonra paylaşacam zaten ama sorun şurda kırık set olduğu için bazı eksiklikler var ben bu sete başka bir setten kodlarla ritm ve ses çekmek istiyorum bunun resimli yada videolu anlatımı bilen varsa yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler...
  8. ebuzer52

    Pa900 performans yardimi

    Kıymetli müzisyen arkadaşlarım
  9. R

    Roland E-A7 / Yeni Sound Demo

    Değerli Roland Severler; Bildiğiniz üzere 1 Eylül'de dünyaya tanıtımı yapılan yeni arranger klavyemiz E-A7 üzerinde, Türk enstrüman sesleri ve davul kitleri çalışmalarımız devam ediyor. Bu çalışmalarımız arasında sizlere kısa kısa demolar sunmaya devam edeceğiz. Daha önce bildiğiniz üzere...
  10. jembeycem

    Yamaha a2000 videolu demolarım.

    Arkadaşlar siteyi uzun zamandır takip edemiyordum ve baya bir gezdim neler olmuş diye a2000 ve 3x hakkında ve herkes a2000 kullanan çok ama paylaşımalr ve demolar az denilmiş bende konuya bir açıklık yardım amaçlı bütün videolarmı paylaşıyorum...
  11. R

    DANTE TR-Pad lere perkisyon ve efekt atama

    Slm.DANTE TR-Pad lere perkisyon ve efekt atamayı nasıl yapıyoruz diye soranlar vardı videolu anlatım yaptım bu adresten bakabilirsiniz. DANTE TR PAD OLUSTURMA - YouTube
  12. L

    s650 Özel Sesler, Videolu 2015

    https://www.facebook.com/video.php?v=313440222192519&set=vb.100005796307154&type=2&theater ufaktan kaldığımız yerden devam ediyoruz inş. bayadır pa800 kullanınca klavyesi tuhaf geldi saçma sapan çaldık idare edin, bunlar deneme seslerimizdir
  13. R

    Dante tr koma ve performans kıtleme

    Slm:Dante tr de Performans tan ses seçme ve koma verıp komayı kitleme.DANTE TR PERFORMANS VE KOMA AYARLARI - YouTube videolu anlatım.
  14. R

    Dante tr effect ve ekolayzer ayarı

    Slm:DANTE TR EFFECT VE EKOLAYZER AYARLARI - YouTube bu adresten videolu anlatım yapılmıştır.Effect ve ekolayzer ayarını bilmeyenler burdan öğrenebilirler.
  15. M

    Roland g600 bakım ve tamir

    Şöyle uzun yıllar roland kullanan bi arkadaş şöyle sabit bi konu açsa tamirini yapan swic di ekran ışığıydı ses potansı arızasıydı klavyenin temizlenmesiyle ilgili fln resimli videolu elektronikden anlayanlar da belki kendi arızlarını gidermekte daha cesaretli olurdu bence çok güzel bi konu...
  16. U

    pa 600 qt set yükleme resimli veya videolu anlatabilen yardımcı olacak arkadaşlar

    pa 600 qt set yükleme resimli veya videolu anlatabilen yardımcı olacak arkadaşlar herkesin yardımlarını bekliyorum kolay gelsin...
  17. T

    fidayda pa3x tanersarıyer

    merhaba bir de videolu olsun Fidayda Hüdayda -Pa3x Tanersarıyer | İzlesene.com Video
  18. L

    Mp3 Kanal Kayıt - Aranje Nasıl Ve Hangi Programla Yapılır Anlatım Var mı (Acemiyim)

    Arkadaşlar merhabalar henüz dediğim gibi işin başındayım ve bir mp3 dosyasının aranjesi nasıl yapılır merak ediyorum. Mp3 teki Enstrüman sayısı ve donanım (ses kartının) bu iş için gerçekten önemli olduğunu söylediler gerçi ama ben yine de araştırıp öğrenmek istiyorum rica etsem biriniz videolu...
  19. L

    Cubase İle Mp3 Kanal Kayıt - Aranje Nasıl Yapılır Anlatım Var mı (Acemiyim)

    Arkadaşlar merhabalar henüz dediğim gibi işin başındayım ve bir mp3 dosyasının aranjesi nasıl yapılır merak ediyorum. Mp3 teki Endüstriman sayısı ve donanım (ses kartının) bu iş için gerçekten önemli olduğunu söylediler gerçi ama ben yine de araştırıp öğrenmek istiyorum rica etsem biriniz...
  20. C

    Yardım

    sA arkadaşlar bu şarkıyı klavyede çalmak çok istiyorum lütfen biriniz bu şarkının notalarını çıkartıp ya videolu yada söz lü notaylan versin başını çıkartıyorum ilerisini getiremiyorum... kemanla çalan yeri istiyorum LÜTFEEENN...
porno porno porno hd sincan escort erzurum escort
Top