haberci_arif | Trakya Müzik
  • Trakya Müzik 17. yılındadır. Lütfen Bildiğiniz konu açanlara yardımcı olunuz.. saygılar.
Cool web Image
haberci_arif
Katılım
Beğeniler
19

Profil mesajları Son aktivite Gönderiler Hakkında

  • Yunus hocam kablonun bir tarafını orgun adaptör girişinin yanındaki girişe takıyorsun,diğer girişinide (jak küçültücü takılı olan girişi) pc'nin mikrofon girişine (pembe girişli olan yere) takıyorsun.Kabloları taktıktan sonra artık orgdan ses çıkmaz.Sonra pc'nin mikrofon ayarlarını açıyorsun.Orgun ve mikrofon ses ayarlarını uygun seviyeye getiriyosun.Studio programında kayıt yapmaya başlıyorsun.
    Selamlar arif ..arif bana verdiğin kabloyla msd proğramıyla pc ye bağlantı aşamalarını kısaca şuraya yazarsan sevinirim .bir türlü bağlantı kuramadım pc yle de:)
    merhabalar arif ustadım benım efesblue ile ilgili acmış olduğum konuyu kapatmanız mumkunmudur sahıs benı aradı ve paramı gönderıcek. bu ıstegım forum kuralları cercevesınde mumkunse konu kapatılabılır.saygılarımla...
    Facebooktan ulaşma imkanınız olursa sevinirim her zaman gremeyeblrm buraya blki -bayramtamer@hotmail.com- tşkkur ederm şimdiden.
    Slmnalykm . sultangazi ücretsiz keman kursu için Bende katılabilirim nsl ulaşablirm size?
    Arifim pazartesi günü bi altyapı paylasıcam emrah tan yasaksın bana rica etsem okurmusun 10 yıldır muzığın ıcındeyim boyle bır g600 duymadım ısıtmedım g600 le yazdık pa80ı aratmaz ozellıkle senın okumanı rıca edıyorum
    Slm yeni mavilim 2011 set çıkarmış nasıl bulucaz onu ya çok iyi demoyu dinledim 200euro diyor yardımcı olursan sevinirim bi sete 200 euro verilmez ki...
    slm iyi calışmmalar sizden bir ricam olacak bir parca alt yapsı lazım bayan arkdaşın yaş güni var ve bu şarkı ikmiz bunu bulabilmsniz parcanıda adıSeBeBsiz BoşYEre AYRıLacaKsaN... sşimden cok tşkler
    MRB ARİF 1HAFTAM KALDI PA500 YADA PA80 ALICAM BEN PENDİKTE OTURUYORUM HEP KAYIT DINLEDIM BUZAMANA KADAR PEK BİLGİM YOK PARA ELİME GEÇİNCE ORG ALIRKEN BANA YARDIMCI OLABİLİRMİSIN BU ARADA SESİNİ BEĞENEREK DİNLİYORUM YENİ KAYITLARINI BEKLIYORUM BI ARADA FaTIH ISIMLI ARKADASIMIZIN KAYITLARINI 4SHARED OLARAK EKLEYEBILIRSEN BENI COK MUTLU EDERSİN SAYGILARIMLA Piyanis adayı Ali nalbant...
    arif usta sayende kayıtlara başladım yaytema sesine bak bakalım beyenecekmisin? daha iyilerini yapcam patronum bile bana orgun süper dio editler bana ait dinle ve yorum yap pls
    arif bwy kardeşim bunları siteden alamıyoruz bize e mail. ile gönderirsen seviniriz
    cicibekir60@hotmail.com
  • Yükleniyor…
  • Yükleniyor…
  • Yükleniyor…