Barış Manço - Ayrılık (Azeri Türkü)

  • Konbuyu başlatan hiko
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar : 5
  • Görünümler : 3K
Cevap: Barış Manço - Ayrılık (Azeri Türkü)

ellerine sağlık hiko güzel bir çalışma .ritim değişik olmuş.
 
Cevap: Barış Manço - Ayrılık (Azeri Türkü)

çok güzel bir çalışma elinize saglık
 
Cevap: Barış Manço - Ayrılık (Azeri Türkü)

Sesler çok hoş geliyor.Synthesizer sesi dikkat çekici..Keşke dediğim şey ise ritm 6/8 olsaymış :)
 
Cevap: Barış Manço - Ayrılık (Azeri Türkü)

Merhabalar...

Bu güzel türküyü çok güzel ve farklı icra etmişsiniz ; tebrik ederim ; devamını da dilerim.Synth ses aynı eski filmlerdeki tadı verdi bana ; gayet güzel....

Selâmlar...
 
Cevap: Barış Manço - Ayrılık (Azeri Türkü)

Yorumlar için teşekkürler, orjinallerin dışına çıkmaya çalışıyorum 6/8 ritimli bir çok demosu var ve ben hem daha değişik sesler ve daha farklı bir aranje ile denemek istedim. Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.
 

Benzer konular

Geri
Üst