roland bk-5or "hangi pedalı tavsiye edersiniz...?

Cevap: roland bk-5or "hangi pedalı tavsiye edersiniz...?

ne amaçlı kullanacagın önemli. Ben Roland EV-5 Expression Pedal aldım kaliteli şık. yastık pedal görevinde kullanıorum. Orgda hold jak girişine takıldıgında yastık pedal. Expession jak girişine taktıgımızda ses pedalı olarak kullanılıor. Yani uper 1 ile uper 2 arasındaki sesi dengeleyebilir istege göre herhangi bir uper performans sese volum verebilioruz.
 

Benzer konular

Geri
Üst