Roland bk5 ritim yazma hakkında ufak bir soru

  • Konbuyu başlatan XS1D3
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar : 2
  • Görünümler : 2K

XS1D3

5 Yıl ve Daha Eski Üyemiz
Özel Üye
Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
40
Tepkime puanı
0
Puanları
6
Yaş
32
Konum
Bursa
Enst.
motifes7/cmeuf60/tritonstudio/virus
Arkadaşlar ritim yazarken 2. bir perküsyon kullanmak istedim ama ben yazarken re üzerinden çalmak istiyorum anladığım kadarıyla C yazanı bende D ye çevirdim fakat 2. perküsyon transpoze oldu sanırım başka bir tuşe vuruyor. Bu olayı nasıl çözebilirim ?
 
Cevap: Roland bk5 ritim yazma hakkında ufak bir soru

Tamamdır C olduğu halde D gamı üzerinden de kayıt edebiliyormuşum :)
 
Cevap: Roland bk5 ritim yazma hakkında ufak bir soru

iyi günler ben ritim yazıyorum fakat ön izleme yapamıyorum yani yazdığım ritimleri dinleyemiyorum sorun nedir acaba
 

Benzer konular

Geri
Üst